Tuesday, August 17, 2010

很想去旅行

去泰国已经是很久很久以前的事了。
这之后的长假,不是辩论,便是实习。
再要不就是只去新加坡马六甲,
那些熟到不能再熟的地方。

最近工辩说要去印度,
雷声大,雨点小。
再说要去韩国,也都告吹。
上海之旅从上个学期谈到今天,
校方还是没有落实批准。
等待的当儿,
一年前就约定好的沙巴之旅
却又和这上海世博撞了期,
不知如何处理是好。

结果,今天朋友打电话来问我要不要去台湾
我的心情简直翻滚到了极点。
我渴望出去走一走
我向往感受异国氛围
我迫切想要开拓自己的视野
我的时间不多了,
拜托拜托希望台湾之旅不要落空。

久违了,向往自由的我。

6 comments:

  1. Taiwan's flight now air asia got promo too. I cant go coz no money ady. Hope u can go taiwan. xD

    ReplyDelete
  2. Bought air tickets liao, airasia. xp
    Hope by that time no events clash with the travel period la.

    ReplyDelete
  3. Good!!! At last you can go travel le. xP. I already book Korea and Bali's ticket so cant go other place any more. T.T Next time see any promo or want go anywhere jio gong bian la. Wanna go travel with gong bian.

    ReplyDelete
  4. wow...means u'll go taiwan soon?? Good news!!=)

    xin^^

    ReplyDelete